четвртак, 7. новембар 2013.

It must be hat

Oduvek sam bila zaljubljenik u sesire! Nije bitno kakav je, za koju sezonu, samo da je sesir! Secam se da sam kao mala, najvise volela filmove koji su se desavali u XVIII veku jer su sve zene i devojke nosile sesire i to je bilo obavezno! Tek one divne kutije u koje su ih pakovali... Sta cu kad volim :)! Tako da sam ja jedva iscekala priliku da prosetam svoj novi sesir :)
Ljubim!









<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10578253/?claim=hb75y4e6ne8">Follow my blog with Bloglovin</a>











30 коментара:

  1. Super su slike :) I ja obozavam sesire :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Great look,thank you for the follow ,following you now!!
    Have a nice week end!
    Anita

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan izgled :) I potpuno se slažem. Kakav divan osjećaj treba da bude kad izlaziš iz prodavnice i u rukama nosiš kutiju a unutra novi, elegantni šešir :) To u filmovima izgleda tako šik pa bi i ja voljela da budem na njihovom mjestu ;) Hvala na posjeti, i naravno, možemo da se pratimo (-> gfc #42 i bloglovin #12). Pozdrav,

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. sesir je prelep.sve pohvale :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. uuh so pretty sweetie!!


    Thank you so much for your lovely comment!

     
    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    ОдговориИзбриши
  6. imamo isti sesir ;) super si ga ukombinovala, pratim te :*

    ОдговориИзбриши
  7. Your outfit loooks really cosy-I like it :)
    Would you like to follow each other on GFC?

    ОдговориИзбриши
  8. Hey, I have nominated you to take part in the Liebster Award, it's a little Q and A to help share new blogs with under 200 followers.
    Visit my blog to find the questions and a little more about the Liebster Award!
    Looking forward to seeing your answers :)

    http://tiarawannabe.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  9. Hi! great blog, I love your hat! Nice pics..
    Would you like to follow each other via GFC?Just let me know! :)
    Kisses

    ОдговориИзбриши
  10. Nice outfit! you look wonderful with the hut :D
    I follow you right now via google friend, visit my blog and follow back if you like it? :) www.kelataconea.com
    Kisses from Spain, Kela

    ОдговориИзбриши
  11. Ja takodje obozavam sesire, ali ih retko kad nosim. Najvise ih nosim leti, tada je to must have komad

    ОдговориИзбриши
  12. Love the outfit...Love the photos

    fashion-sage.blogspot.com

    ОдговориИзбриши